Pagina's

maandag 21 november 2011

MAC Glitter And Ice Beauty Powder in How Beautiful!

Eén van de dingen die ik op de Beautyblog Meeting kocht was een prachtig beauty powder van MAC. De Glitter And Ice collectie stond er pas sinds die dag en alles was nog mooi en nieuw. Meteen viel ons oog op de (het?) Beauty Powder in de kleur How Beautiful! In zijn witte verpakking zag de highlighter/bronzer (als je een hele lichte huid hebt) er echt prachtig uit, en na even twijfelen was ik weer een paar briefjes lichter.
Lees snel verder als je deze prachtige highlighter wilt zien..






De verpakkingen van de prachtige Glitter And Ice collectie vind ik echt enorm mooi. In plaats van het standaard zwart zitten ze in een glanzend witte verpakking. Ik houd echt van wit, het is heel stijlvol.



De highlighter is in een zachte beige-achtige kleur. Hij heeft geen roze of gele (gouden) ondertoon, iets wat ik wel fijn vind. Het staat dus ook bij elke huidskleur. Voor een licht huidje is dit een zachte bronzer, maar als je wat getinter bent een prachtige highlighter.



Hij is niet lichter dan mijn huidskleur, maar geeft wel een prachtige glans. De Beauty Powder is best gepigmenteerd, maar niet zo erg dat je heel erg uit moet kijken met aanbrengen.



Op de volgende foto heb ik het vrij dik aangebracht, zodat je alle glittertjes goed ziet zitten. De foto is half scherp, half vaag, waardoor je het effect duidelijk ziet.



Op mijn gezicht (ik draag de poeder meestal op mijn jukbeenderen en soms ook in de buurt van mijn slapen) is hij heel subtiel. In gewoon kunstlicht zie je alleen een klein glansje, maar met de zon of een felle lamp verschijnen de glittertjes. Hij is echt prachtig, ik heb nog nooit zo'n mooie highlighter gehad!

Het vastleggen op de foto is vrij moeilijk, maar op de battle foto zie je het nog wel een beetje. Hier draag ik een volledig matte blush, dus het glanzende effect op mijn wangen is puur van de highlighter.



Ik ben echt heel blij met mijn Beauty Powder, want de glans die hij aan mijn wangen geeft is gewoon prachtig. Vooral als je een licht getinte huid hebt en altijd problemen hebt met het vinden van een mooie highlighter (vaak zijn ze veel te licht en wordt dat onnatuurlijk) is het een aanrader!

De Beauty Powder is te koop bij MAC als onderdeel van de Glitter And Ice collectie. Hij kost daar 24 euro.

Wat vinden jullie van de Beauty Powder, en wat is jouw eigen favoriete highlighter?


Ps. Ik heb het artikel dit keer eens wat korter gehouden, om te kijken wat jullie daar van vinden. Mis je een lap tekst of is het voor de afwisseling juist fijn? Laat even een comment achter met je mening!

Liefs, Nina
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...